buubebis

Söndag

Publicerad 2010-04-25 19:20:41 i Allmänt

Jaha då var helgen slut men mycke har gjorts. Diskbänk och spis och ugn har kommit på plats blev jättefint. Tack Bosse du är en pärla. I Veckan ska Zive komma och sätta kaklet så det går undan. Bosse och Marina har åkt hem så nu sitter man själv i stugan det blir lite tyst när dom har åkt. Jag stannar väl till tisdag sen är det jobb som väntar. Satte på lite kaffe innan och det va bara halvljummet är kaffebryggarn sönder kanske??? Sen dammsugade jag och då gick sladden av så nu kan man slänga den. Nu tror jag inte jag gör mer idag för då går väl det också sönder. Ha entrevlig kväll alla så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela