buubebis

Onsdag

Publicerad 2010-04-21 09:30:59 i Allmänt

Gomorron på er. Kallt och äckligt väder och jag som ska till stugan i morgon det blir att sätta på fotogenkaminen är säkert skitkallt därnere eftersom jag stängde av elementen. Burr. Annars är det slut på ett långt arbetspass nu och jag är ledig en vecka. I Måndags var det en sån där helvetesdag då ingenting fungerade fy farao då har man god lust att bara sluta. Annars är det roligt på jobbet träffar mycket folk och dom flesta är ju himla trevliga. Kom en kund i går en kille i 30-40årsåldern och köpte en biltvätt och just nu ingår en spolarvätska i det dyraste programmet vilket jag glömde så jag sprang ut med den till honom och fick en stor kram och han önskade mig en bra dag. Ja så han gav mig glädje hela dan. En underbar dag på jobbet alltså så skulle det va varje dag. I helgen blir det att ta tag i köket mycket jobb väntar. Ni får ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela